Lagg

Hatar min dator just nu.. Den är skit seg idag. Skit jobbigt!

Jahapp , idag är det mamma födelsedag! Grattis mami du är bäst!♥

Idag steg jag upp runt 10- havl 11. Vi skulle ju sjunga och sånt för mamma. Men ja så när vi hade gjort det chilla jag lite och sedan drog mamma till stan och jag har varit hemma och chillat och sånt. Faktiskt har jag varit tvungen att handiska! Jag trodde ALDRIG jag skulle göra det. Liksom jag hatar att diska. Men är nöjd att jag har gjort det helt själv :) haha.  Snart ska vi äta tror jag , arvid kommer hit också. Tyvärr mår malin lite dåligt men det blir nog bättre!


<3

Kommentarer
Postat av: Linnéa Lindell - Covers, mode, vardag & mycket mer!

Ny blogg, design kommer upp på söndag, kika gärna in och lämna en kommentar! puuuuuuuuss!

2011-12-03 @ 21:21:10
URL: http://typlindell.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0