Dunkar musiiik!

Sitter just nu och dunkar massa musik. Älskar det! Har städat rummet lite också , skit mysigt! Har också städat huset lite grann nu i helgen , eftersom mamma och min syster fyller år nästa vecka och vi kommer få gäster.

Idag har jag varit och shoppat. Vi åkte på Julmarknad och sen lite till maxi. Det enda jag har köpt är en ny adventsljusstake och en tvål som luktar godis! Hehe. Vi ska snart äta , men efter det ska jag forsätta städa och sen tjocka mig med massa godis! Vad ska ni göra ikväll sötisar? Förresten , VÄLKOMMEN NYA BESÖKARE! :)

btw berätta jag om att jag trodde det var måndag idag? Jag vaknade upp i typ 2 sek o kolla på klockan , klockan stod halv 10. Jag trodde det var måndag (för jag hade drömt om skolan) så jag springer in och skriker till mamma att jag är sen och hon måste vakna. Sen märker jag att det är söndag och blev så sjukt glad för det inte var mån. Jag kramade mamma o bah : jag älskar dig mamma! YES DE ÄR INTE MÅNDAG! hehehhe

långt inlägg... sorry



oj så bra bild det där blev! haha.

Kommentarer
Postat av: ida

sv: jag tyckte också det :)

2011-11-27 @ 19:32:21
URL: http://mylittledetails.blogg.se/
Postat av: linnea holmdén (hobbyfotograf)

fin blogg , allt bra? :)

2011-11-27 @ 19:52:50
URL: http://linneaholmden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0