HEJHEJ

Hej på er!

Längesen jag skrev om min dag. Men jag har ju inte gjort så intressanta saker haha. Direkt när jag kom hem från skolan satte jag mig vid datorn , sen lite senare började jag plugga och nu har jag precis käkat lite mat och ska snart plugga lite svenska. Tråkigt och skriva om skolan så vi byter samtalsämne!

Vad gör ni? :) (jag vet att ingen kommer svara haha men endååå)
Tänkte bara säga att jag ska försöka och blogga i helgen men det kanske inte kommer bli så mycket update. Jag ska städa hela huset , slinga håret osv. Får ser hur mycket det blir. Men ni kanske klarar er? (:


en bild från förra sommaren. Ljust hår och as brun! Vill ha de nuuuuuuu
ursäkta min min , jag var tvungen o täcka men jag är lite crazy och gör cpe miner..

Kommentarer
Postat av: jojjo♥

Jag sitter och kollar din blogg ,thihi :D<3

2011-11-23 @ 21:35:50
URL: http://joyyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0