mackaaaaa

Sitter och käkar macka just nu så hela världen vet :) Statestiken var väl okej idag ändå om jag inte har bloggat. Men jag har haft en liten upptagen vecka. Jag kan skriva lite om veckan här:

Ons (idag): Plugga!

Tors: Va med natte kanske , kanske ner till stan det är tomtenatta. Plugga spanska

Fre: Syster födelsedag. Va med natte sen hem och sen åker jag till kära bror. Där är jag hela kvällen tills malin o hennes kompisar går. Då går vi tillbaka hit.

Lör: Mammas födelsedag , gratta henne lite grann.


Sön: Ut och äta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla miin blogg skrivit om det där med den töntiga skylten som du säger att jag tagit från veys blogg

2011-12-02 @ 16:17:59
URL: http://nicolesikon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0