Visste ni att?



»Jag har aldrig åkt skidor! Känner mig lite mobbad , eftersom nästan ALLA har åkt skidor.

»Jag hatar mjölk! Jag tycker det är så himla äckligt och man blir typ slemmig i halsen efter att ha druckit det. Jag kan ju dricka O´boy och sånt men inte BARA mjölk liksom.                                                                             

»Jag har sjukt dåligt självförtroende! Jag tycker synd om tjejer som verkligen tycker så illa om sin kropp. Men jag verkligen HATAR min. Jag är så lång och ussssssssshhh.  Det värsta är attmina kompisar hatar sina kroppar och säger att dom är för feta. Men jag tycker att alla dom ärskit snygga! :D

Pallar inte skriva mer, haha :)

Kommentarer
Postat av: Becka

fast du är jue så otroligt fin?<3

2011-10-17 @ 21:46:54
URL: http://beckasponny.blogg.se/
Postat av: Wickan <3

Jag har aldrig åkt skidor heller :o <3 De verkar läskigt.. :c

2011-10-18 @ 16:25:25
URL: http://eegoboost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0