2011 slut!

Lånar den från beckas blogg :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? jupp.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej...

3. Blev någon av dina vänner föräldrar i år? hahah nej

4. Dog någon som stod dig nära? No

5. Vilka länder besökte du? vetinte , ingen tror jag.

6. Är det något du saknar 2011 som du vill ha 2012? Ja , en kille tihihi

7. Vilket datum från 2011 kommer du alltid att minnas? hm.. Många

8. Vad var din största framgång 2011?

9. Största misstaget? ..

10. Har du vart sjuk eller skadat dig? Ja , jag skadar mig alltid. Men inget allvarligt!

11. Bästa köpet? Mobil höhöhö

12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder och smink.

13. Gjorde nånting dig riktigt glad? jaduu.. ;)

14. Vilka sånger kommer påminna dig om 2011? Jag kommer - Veronica maggio. A drop in the ocean. Stjärnan i det blå osv.

15. Vad önskar du att du hade gjort mer? Varit mycket gladare och inte vara sur så länge.

16. Vad önskar du att du hade gjort mindre? Ätit mindre godis haha.

17. Blev du kär i år? ;)

18. Hur tillbringade du julen? Firade med släkten och lekte med småkusinerna :)

19. Bästa boken du läste i år? Gillar inte böcker.

20. Största musikaliska upptäckten? fattar inte frågan..

21. Något du önskade dig och fick? Ja , en mobil.

22. Årets bästa film? Mean girls som alltid.

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Kommer faktiskt inte ihåg haha.

24. Vad fick dig att må bra? Alla vänner och sånt.

25. Vem saknade du? Pappa mest..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0