Hejsan hoppsan!

Hej sötisar!

Ledsen verkligen över att jag inte blogga.. Men jag hade det lite stressigt igår , många saker på en dag och hade inte lust och tid att blogga. Men nu är det fredag och helg och jag ska blogga massa!

Jag ska snart börja fixa mig för sedan ska vi till min bror. Min syster ska ha fest här hemma så vi drar runt 7-8. Vampire diaries börjar 7 så jag måste se det. Men ja, där ska vi kolla tv kanske någon film osv. Tills Malin och dom har gått. Så jag kan inte blogga , eller om jag lånar min brors datorn men ja jag får se. Men puss så länge

Kommentarer
Postat av: becka

hahah oh no du klippte ut miiiig :(:(:(:(

2011-12-17 @ 19:41:35
URL: http://beckasponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0