Gårdagen

Tänkte berätta vad jag , madde och natte gjorde igår!

Jag mötte upp dom och vi gick runt och sedan gick vi till kyrkogården. Det var ju sån där dag då man tänder massa ljus och ber för dom döda. Jätte mysigt med så mycket ljus. Bara lite mycket folk.

Men lite senare drog vi till stan.
Där gick vi in på Donken och chillade. Sen så gick vi ut för de var några som hade krockat och det kom typ jätte mycket polisbilar och sånt endå om ingen hade skadat sig. Lite överdrivet.

Sen gick jag hem och åt och sen kom dom hit och vi satt vid datorn hela kvällen. Natte gick hem men madde stanna för hon skulle sova här :)Vi dampade och sånt , gud vad långt inlägg. Nu måste jag sluta skriva haha , puss!


Ännu en till gammal bild , jag älskade mitt hår då. Jätte blondt och snyggt!
Dock var det lite grönt där , jag hade badat så mycket i klorvatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0