Ikano


Me right now..

Jag stack ju till ikano. Där gick jag och min syster runt och kolla i alla affärer. Måste åka till stan imorgon och shoppa massa! Jag hade inga pengar med mig eftersom jag inte trodde vi skulle hinna köpa massa saker. Men sen drog vi till maxi för där var det gratis tårta. När jag och malin hörde det sprang vi nästan dit haha. Men dom var SKIT stora verkligen. Typ lika stor som min högtalare.. Men iallfall så jag åt en och sen dela vi på den 2:a :)

Nu ska jag nog äta snart tror jag. Jag är faktiskt inte så hungrig , jag år så mycket tårta.
Jag kom på precis vad jag kan göra!!!! :D Jag kan skriva min Önskelista :)

Kommentarer
Postat av: Madde

whuut har inte du gjort de än? :O jag gjorde de förra månaden ahaha XD

2011-11-12 @ 19:10:04
URL: http://mezos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0