Träningsvärk


väldigt gammal bild på mig. Hello kitty strumpor wiiiiee

Hej sötisar! Idag har det varit ett jobbig dag haha. Det började med att jag försov mig..
Så vi fick ta ett senare tåg. Sedan glömmer madde sin påse i en provhytt så vi får gå av tåget och tillbaka.                                              

Sedan har jag träningsvärk vilket var skit jobbigt för att vi har gått så mycket idag. Fast endå är det rätt bra för då vet jag att jag får pytte lite större muskler hihi.                                                                                                

Jag kanske lägger upp bilder på vad jag köpte. Grejen är bara att jag inte har en kamera...                             


Kommentarer
Postat av: merr

Neongult är en färg som kommer vara inne i sommar så nu har du chansen att vara med och tävla om ett hett catwalk plagg. Klicka gärna in och var med du också! :)



http://www.nattstad.se/merr?id=2588045

2012-02-25 @ 20:53:28
URL: http://nattstad.se/merr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0