borde sovaaaaaaaaa

Hejsan!

sorry att jag inte bloggade igår men jag hann inte. Klockan är rätt så mycket... typ snart halv 6 så borde verkligen sova. Men jag tänkte skriva om nyår imorgon. Låter bra eller hur? ;)


Imorgon vet jag faktiskt inte vad jag hittar på. Är sugen på att gå på stan , men det finns nog ingen som kan. Får se om det blir en chill dag hemma. Måste verkligen duscha och fräscha upp mig haha.

Tiden gick skit fort idag förresten. Jag vakna hos madde , gick hem och då var klockan redan halv tre. Jag käkade mat , åt lite godis o kollade en film. Sen lite vid dator och helt plötsligt var klockan tio. SJUKT!

Men jaja. Godnatt. Jobbigt för er och läsa hela detta inlägg.

en bild ifrån igår. Lägger upp alla imorgon. Maddes bilder.

Kommentarer
Postat av: Madde

Brukar man inte fråga först eller??



HAHHAA nae skojja hatar när folk säger så xD

2012-01-02 @ 15:45:43
URL: http://mezos.blogg.se/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Sv Jo tack det är bra med mig. händer nåt skoj under morgondagen, tisdag o allt. vardagen börjar ju komma tillbaka nu ;)

2012-01-03 @ 02:41:01
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0