Förlåt!



Förlåt för att jag inte har bloggat. Men har inte haft lust eller tid. Idag är jag hemma från skolan , var det igår också. Mår så sjukt dåligt :( Jag har jätte ont i halsen , svårt att svälja och ont i huvet.  Det enda jag äter är halstabletter och te haha

Min header kommer på fredag tror jag så efter jag har fått ny design ska jag blogga jätte mycket. Låter bra va? ;)

Det har hänt väldigt mycket under den tiden jag inte har bloggat. Men jag orkar inte gå egenom dag för dag. Men jag har iallafall åkt och träffat pappa och släkten. Pluggat , Varit i stockholm på spamalot osv.

Men som sagt jag bloggar mer sen efter designen. Just nu vill jag bara vila och försöka bli bättre till imorgon



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0