Svar på frågestunden!

jag fick lite oseriösa frågor av becka. Dom tar jag inte med haha men becka vet redan svaren på dom frågorna.

" H a r   d u   p o j k v ä n?"

sv: Nej det har jag inte.


" V a d   h e t e r   d i n   b ä s t a v ä n?
"

sv: Jag har flera nära vänner. Men typ natte och becka står jag närmast :)



" V e m  v a r  d i n  f ö r s t a  k y s s? "


sv: Jadu.. Någon på dagis tror jag..?



" V i l k e n   ä r   d i n   f a v o r i t   å r s t i d? "


sv: sommar!



" V i l k e n   ä r   d i n   f a v o r i t  m a t? "

sv: Pommes!


" V i l k e n   ä r   d i n  f a v o r i t   h o b b y? "

sv: Ingen riktigt. Jag gillar vara med kompisar.


" V i l k e t  ä r  d i t t   f a v o r i t d j u r? "

sv: Marsvin eller hund.


" V a r f ö r   b ö r j a d e  d u   b l o g g a? "


sv: Jag trodde det skulle vara kul och jag ville skriva av mig någonstans.


" V i l k a   b l o g g a r   f ö l j e r   d u? "


sv: Jätte många , kan inte skriva alla här.


"O m   d u    i n t e   v a r    e n    m ä n n i s k a   v a d   s k u l l e  d u   d å   v i l j a   v a r a?"


sv: En fågel , jag vill kunna flyga! haha :)




"V a d   ä r   d i t t   b e s ö k s r e k o r d? "

sv: På den här bloggen vet jag inte riktigt. Men runt 70-90? Har inte så många läsare.



" H u r    m å n g a   h a r   d u   h a f t  s e x   m e d?"


sv: Väldigt konstig fråga men jag lovade att svara på alla , men ingen. Är oskuld ;)


"v i l k e n   b h   s t o r l e k   h a r   d u?"


sv: Angår inte dig.

"V  i l k a   ä r   k o m p i s a r   u m g å s   d u   m e d   o f t a s t?"


sv: Natte , becka , felix rasmus och madde tror jag :)


"F a v o r i t   s m i n k?"

sv: Concealer eller mascara! :)





"A n t i n g e n   e l l e r :"

Godis/chips
Film/serie
Bok/tidning
ko/gris
Cola/julmust
Mascara/fondation



Kommentarer
Postat av: Madde

Mina frågor då? :(

2012-01-10 @ 18:44:38
URL: http://mezos.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag älskar cola.

2012-01-10 @ 19:45:13
URL: http://saisan.blogg.se/
Postat av: Simona Lizza

Svar: Ja, det är jag!

2012-01-10 @ 19:54:37
URL: http://simonalizza.blogg.se/
Postat av: Karo!

Palla man inte svarar på bh storlek :/

2012-01-10 @ 19:59:47
Postat av: Sanna

Damon ville han ända sen det börja. Stefan var så tråk. Men nu är han ju intrssant men förut urk!

2012-01-11 @ 20:06:23
URL: http://saisan.blogg.se/
Postat av: emma

Hejsan! :) jag har tidigare haft andra boggar men nu har jag precis skapat en ny med skönhet/smink/kläder som inriktining! Vet inte om du är intresserad av sånt men tänkte iallafall tipsa :D

Jag kommer lägga upp inspirationsbilder, dagens makeup/klädsel/nagellack, olika tips inom skönhet mm. :)

ha en bra dag, kram!

2012-01-12 @ 19:27:03
URL: http://makeupisglam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0