Jackor

Det var tänkt att jag skulle lägga upp ett inlägg där jag tog kort på jackorna som jag köpte. Men det blev inte så eftersom jag är skit trött just nu , ska ta bort sminket o sen kolla tv och mysa! Dessutom är min kamera cp :o
Men ialf om dagen:

Jag stack till ikano med mamma. Shoppade ingetting där utan vi kollade bara runt :) Efter ikano åkte vi till stan för det fanns en jacka jag ville ha där. Efter det åkte vi hem och jag chillade. Becka kom hit vi snackade , lyssnade musik och sånt mysigt! Vi gick till henne för hon skulle packa o sen gå till sin mamma. Jag gick hem igen och åt och sedan drog jag ut. Vi gick hem till felix , jag och rasmus och där lyssnade vi på musik. Efter det drog jag hem för att kolla på The Walking Dead. Gud vad långt inlägg det blev nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0