sorry!

ledsen för den dåliga uppdateringen! Måste förbättra mig alltså nu när de är höstlov.


IFÖRRGÅR: Jag var med madde. Vi var hemma hos henne o nörda datorn lite haha :)
Sen skulle hon äta o jag gick hem för att ladda min mobil (den hade laddat ur) Och sen kunde hon typ inte va längre.
Så jag gick ut lite senare med ralle och felix. Vi skrämde några killar haha. (inget liv vi har...)


IGÅR: igår åkte jag till stan med mamma , köpte några grejer som kommer upp på bloggen snart.
Sen kom jag hem och städade hela mitt rum , jag är så duktig! Sedan efter det gick vi till madde där vi kollade på skräckfilm. Den var läskig just då men egentligen var det inte läskig alls om man tänker efter haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0